05 Ocak 2007

Neues Jahr 2007

Bir yılbaşı gecesi atraksiyonunu daha arkada bıraktıktan sonra biraz bir şeyler yazmak istedim. (istedim, suç mu, halende istiyorum).

Sanırım yılbaşı deyince aklıma ilk olarak, çevremde insanlar geliyor. Mümkün mertebe bu insanların ellerinde alkol ihtiva eden sıvı maddeler olduğu varsayıyorum (alkollü katı bir şey varmı acaba ya).

2006 sonunda da minimal olsa da güzel bir yılbaşı partisi yaptık. Pınar hanımın evinin son dakikada boşalmasını fırsat bilerek, doğan can, pınar can, erinç can ve ali can can (maalesef ali can'ın gerçektende ismi ali can bu sebeple ali can yazınca anlamsız olucaktı, hmm ali can san, ali can kun.. hm..) evde 4534 çeşit tüketime hazır abur cubur (ki bunlar bazıları silah olarak kullanılabilinen 3-4 çeşit jelibon, 3-4 çeşit çerez (kajunların hepsini erinç yedi burdan belirtmek istiyorum), erinç'in 6 aylık biriktirdiği maaşı ile satın alıp bizimle paylaştığı parmesan peyniri, ve çeşitli cipsler ile envai çeşit alkol ile parti moduna geçtik.

Babamın getirdiği kavun aromalı vodka, limon aromalı buzlukta saklanmış italyan vodkası, olmeca gold, gusta birası gibi çeşitli içkilerimiz vardı. Buradan Efes'in üretime başladığı Gusta birasına da saygılarımı tekrardan iletiyorum, zira kendisi inanılmaz güzel bir weissbier, yani buğday birası.

Hadi tamam içtik yedik shot yaptık, saat 11'e kadar süper muhabbet döndü, kimsenin fotoğraf çekemediğini farkettik, ortalıkta ne idüğü belirsiz balonlarla çeşitli cinsel espiriler yaptık falan. Ben arkam tv'ye dönükken, her çalan şarkıyı ilk 2 saniyesinden sonra bilerek ortamda bir karizma yaparken, ali can 6. seferden sonra nihayet, abi sen arkanı dönüp playlist e baktın di mi? doğruyu söyle bak diyerek sonunda patladı.

Sonra kağıt oynamaya başladık, ordan sonrası baya güzeldi. Hayır 51 oynadık, ama kimsemi kuralları hatırlamaz ya. Kafamıza göre kurallar yaptık, sonra farkettik oynanmıyo, değiştirdik değiştirdik, shot yaptık, değiştirdik. Sonunda mantıklı bi şekilde oynarken, 7 yiyen herkes ceza olarak shot yaptığı için saat 1 itibariyle, ortam güzel insan doldu.

Doğan'a burdan tekrar selamlarımı iletmek istiyorum, zira kendisi şimdiye kadar hiç görmediğim kadar güzel oldu. Özellikle ağzından çıkan o anlamsız ses parçacıkları, ki bunlar gerçekten anlamsızdı, umarım video çekerken kaydedilmiştir, en kısa sürede buraya koymayı da umuyorum.

Çok yedik içtik, güldük, kaza kurşununa kurban gitmedik, piyango bize vurmadı ve bu sebeple kimse kimseyi boğazlamak zorunda kalmadı, mutlu mutlu uyuduk.
Her zaman ki gibi bir yılbaşıydı sanırım.

Ein neues frohliches Jahr wünscht man jedes Jahr, und ob es wirklich so geht oder nicht, merkt man nur am letzten Tag.

Hiç yorum yok: