22 Ocak 2007

Bleach - Back to Business, Naruto follows


Okur, ey okur, biraz da olsa anime sevgin varsa, bleach izlemişsen (ki o zaman otomatik manyağı olmuşsundur), Bleach geçen hafta filler hikayeleri bitirip nihayet orijinal hikayesine geri döndü. 110. bölüm itibariyle, hikaye kaldığı yerden devam ediyor.

Biz istanbul sokaklarında festival havasına girdik sayın okuyucu, her köşede şampanyalar patlatılıyor (paramız mı çok nedir?), herkes beraber şarkı söylüyor (sanırım japonca evt), dünya genelinde bleach severler arasında tam bir bayram havası yaşanıyor, insanlar el öpüp para falan bile istemeye başladılar, konsept tamamen karıştı.

Gelsin hollow ichigo, gelsin Zangetsu, gelsin moonfang slices the moon, hepsi gelsin ulan, 1 yıldır bunu bekliyorum.

Ayrıca bu muhteşem haber üzerine, Naruto' da 2 yıl gibi öküz vari bir aradan sonra, Şubat ayınca nihayet filler'ları bitirip ana hikayeye geri dönüyor, ve Manga'da ki part 2'dan devam edicek, bunun içinde kutlamaları bilahare yapıcaz.

5 yorum:

frrmack dedi ki...

Oha. Bu iki kutlu haberi birden okuyunca dayanamadım, birilerini biseyleri öpmem gerekti, fakat yanımda (belki maalesef belki allahtan) kimse yoktu, ben de abajuru öptüm, kesmedi, sonra birden dank etti, ulan her gece birlikte yatıp birlikte kalktığım biricik laptopum var, en sevgili sevgilim diyerek hemen onu şapur şupur öpmeye koyuldum, fakat birden ekranda kalacak dudak izlerinden çekindim, derhal kendimi vurdum. Ruhum yukarılara yükselirken yaptığım hatanın farkına vardım, ulan salak, durmak için illa kendini vurman gerekmiyodu dedim, ama artık çok geçti, olsun ulan dedim, artık yaşamıyo olabilirim ama Bleach fillerları bitmiş, Narutonunkiler de bitmek üzereymiş, hassiktiiir, ulan öldüğüme göre seyredemiycem asıl bölümleri? İşte orda ağlamaya koyuldum, çok fena içime oturdu yani, cehenneme vardığımda hala ağlıyodum, ne işkence yapsalar sallamıyodum, hiçbiri bu acı kadar büyük diildi. Bunun üzerine küçük rütbeli demonlar müdürlerini çağırdılar, o benimle şahsen ilgilendi, beni sakinleştirmeye çalıştı, bak boşver bunları artık sonsuza dek burdasın, hadi artık bırak bleach'i mleach'i dedi ama susturamadı, hüngür şakır ağlamaya devam ediyodum, elinden gelen en manyak işkenceleri yaptı kar etmedi, sonunda baş patronun huzuruna çıktım gözyaşları içinde. Yüze şeytan beni ofisine aldı, itibarımı zedeliyosun ama bak dedi, 1375 yıldır senden başka işkencelerimi sallamayan çıkmadı dedi, gel ofisimde iki bölüm yeni bleachlerden seyredelim de rahatla dedi, gözlerim parladı, ağlamayı kestim, iki bölümü nefes almadan seyrettim. Şeytan hazretleri dedi ki "Sana bölümleri de ben seyrettirdim, ölümleri de ben seyrettireceğim", ve beni tekrar işkence çukurlarına attı. Ama ben ofisten çıkar çıkmaz Bleach ve Naruto özlemimi tekrar hissettim, artık daha bile kuvvetliydi, yine ağlıyordum, işkenceler yine bana mısın demiyordu, bunun üzerine Şeytan Bey sonunda iç çekerek yukarıya da danıştı ve beni gerisingeri aşağıya, dünyaya fırlattı. Ruhum bedenime geri girdi, kendime geldim, artık yeni bölümleri seyredebilecektim. Binlerce kere şükrettim, kafatasımdaki deliği tavuk kıyması ve çimentoyla kapatıp hemen bu olağanüstü haberi veren sen Sayın Otaku'ya teşekkürlerimi iletmeye tekrar en sevgili sevgilim laptop'umun başına geldim.

Bu iki haberi de ilk senden duydum, çok sevindim, sağolasın.

hande dedi ki...

Bende tam "cok sevindim Narutonun donusune" diyecektim ki, sevincimin, diger insanlarin sevinclerinin yaninda cok sonuk kaldigini gordum. Ondan demedim.

frrmack dedi ki...

Ya bi de şu var, o iki bölümü (post-filler bleach: 110 ve 111) seyrettim, bleach babalara geldi, Allaeehhh dedim (şeytan bundan pek hoşlanmadı), yalnız acı bi gerçeği de farketmek zorunda kaldım. Filler miller nasılsa diye sallamıyoduk, indirmeyip seyretmeyince bişey olmuyodu, heyecanla bi sonraki bölümü beklemiyoduk filan.

Şimdi ben bi sonraki Bleach'i düşünmekten beklemekten iş yapamıyorum, Naruto da geri dönünce ne bok yiycez onu düşünüyorum kara kara.

otaku dedi ki...

Ya evt, ben idealist bir genç olarak, yok dedim, önce filler'ları izliycem ayıp etmiycem, biriksin sonra izlerim esas bölümleri. Yavaş izle dimi, 10 dakka geçmedi, 110'u izlemeye başladım bu lafı dememden sonra. 15 dakka da olabilir, tam bilemiyorum. İzledim bitti, 111'e geçtim, izledim bitti. Önce bir süre tabi evin içinde zıplayıp duvarlara falan çarptım anlamsız sesler eşliğinde. Sonra msn'den bleach izleyen herkese anlamsız msglar da atmaya başladım üzerine, ama kimse beni sallamadı, herkes zaten izlemiş. Sonra bir korku ve hüzün sardı beni de, lan bi dakka, şimdi bi hafta bekliycez mi, 20 dakika için dedim kendime, kendimden kesin bir cevap gelmedi.

Bizim işimizde zor be...oturup boktan filler'ları izliycez artık.

Cthulhu dedi ki...

Zangetsu diye müşterim vardı, tekstil firmasında çalışırken. Yani japonya'ya gidip de zangetsu diye birşeyin perde sattığını görünce animeden soğuma diye söylüyorum. :)