12 Aralık 2006

Yağmur yağıyor

Bir sabah uyandım, dışarıda yağmur sesleri.
Açtım yorganı, çıkardım ayaklarımı.
Hava soğuk, yerler soğuk, çıplak ayaklarım ürperdi.
Durdum pencerenin önünde, dışarısı kocaman, odam ufacık.
Baktım bulutlar yerlerde, her yeri kaplamış.
Yukarısı karanlık, yıldızlar yok. Yağmur sesleri uzaklarda, ama damlalar yok.
Durdum pencerenin önünde, pencere yok.
Bir adım attım ileriye, bulutların üzerine.
Cennete doğru bir adım.
Ayağım kaydı, tutunamadım.
Bulutlar göründüğü gibi yumuşak değil, beyaz değil.
Hepsi kirli gri, damlaları yutmuşlar, düşüyorum, benide yutuyor.
Tutan kimse yok elimden, herkes kendi rüyasında, bu sadece benim rüyam.
Düşüyorum kendi rüyamda, çıkışım yok.
Bulutlar yerlerde, cennet uzakta, uyanmak lazım artık, tutunmak lazım çevrelemiş duvarlara.
Hava soğuk, yerler soğuk.
Açtım gözlerimi, yorganım üzerimde, perdeler çekili, yağmur yağıyor dışarıda.
Durdum pencerenin önünde, dışarsı kocaman, odam ufacık.
Tutundum duvara sıkıca, herşey olması gerektiği yerde.

Hiç yorum yok: