05 Aralık 2006

Kendini kaybeden notebook

Daha önceden, notebook'umun orasından burasından çıkan ışıkların, her ne kadar hiç bir amaca hizmet etmediğini bilsem de, bir noktaya kadar eğlenceli olduğunu düşünmekteydim. Son keşfimden sonra artık kendisinin gözümde ki yeri, korkutucu elektronik cihaz ile, disko topu arasında bir statüye yerleşti.

Ben bunun orası burası ile oynarken, media player için bir plugin'ini buldum. Şimdi bu pluginin en zobidik modunda, alet müziğin şiddetine göre, renklerini ve ışık şiddetini değiştiriyor, ve bunu öylesine şuursuzca yapıyorki, her an fırlayıp dansetmeye başlayacakmış gibi gibi geliyor. (nası dansedicek notebook?, boşuna canlandırmaya çalışmayın kafanızda, öylesine söylenmiş bir sözdü, yok dans falan...)


Gerçi ışıklar düzenli olarak pembeye kayıyor gibi geldi bana, sanki bir efeminelik var bu notebookta.



Ben bunu iş görüşmelerime götürsem, önlerinde açıp bununla cv'mi sunmaya kalksam adamlara müzik eşliğinde, kafadan beni işe alırlar gibi geliyor. Zaten çok çılgın görüşme kıyafeti planlarım da var...

Hiç yorum yok: