18 Aralık 2008

Noodle soup

Blog oglum unuttum ben seni sanirim. Sanirimi kalmamis hatta 4 ay olnus zira. Olur o kadar, eskiden blog mu varmis demek istiyorum ama biraz da kararsizim aslinda. Yagmurlu ve serin bir yaz aksaminda Melbourne de tramde anime izlemeye giderken bazen boyle seyler geliyor aklima. O degil de tramden inince islanicam be blog, saganak falan, senin boyle dertlerin yok tabi sicacik kuru sunucunda uyurken. Hadi blogcum ben kacarim, valla bunu saymam, bu hafta tekrar bulusalim.

6 yorum:

rot dedi ki...

ikimiz de aynı gün dönmüşüz bloglarımıza bodurcumm
çok özledim beaa

Ender dedi ki...

Hoşgeldin de Noodle Soup nedir. Özledin tabi annenin şehriyeli çorbasını ama yediremiyorsun itiraf etmeye ecnebi ecnebi isimler buluyorsun. Noodle Soup'muş.

Otaku dedi ki...

Hastasıyız noodle soup'un, güzel bir biftek, ince noodle, sebze, acı sos, yumurta. Ramen'in çin, taylan restoranlarında ki kırma ingilizce ismi.

Cthulhu dedi ki...

Bok.

Frrmack dedi ki...

bu hafta tekrar bulusalim demisin ya,
artik 8 ay sonrasina yeni post bekliyoruz bakalim.

gozumuzu kara cikarma.

Otaku dedi ki...

Tabi bir süre de commentler ile idare etmeyi planlıyorum.